We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Buon hotel, ambiente piacevole.”

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 2 more sites!

• Norwegian first
  • Russian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travellers also viewed these Alba di Canazei hotels
#11 of 14 in Alba di Canazei
4.5 of 5 bubbles 87 reviews
1.3 mi away
Hotel Villa Rosella Park & Wellness
Hotel Villa Rosella Park & Welln...
#9 of 14 in Alba di Canazei
4.5 of 5 bubbles 107 reviews
Albergo Alpino Al Cavalletto
Albergo Alpino Al Cavalletto
#3 of 14 in Alba di Canazei
4.5 of 5 bubbles 154 reviews
Show Prices

Been to Alpstyle Hotel Albolina? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Alpstyle Hotel Albolina

Property: Alpstyle Hotel Albolina
Address: Via de Costa, 121, 38030 Alba di Canazei, Canazei, Italy
Region: Italy > Trentino-Alto Adige > Province of Trento > Canazei > Alba di Canazei
Amenities:
Bar / Lounge Fitness Centre with Gym / Workout Room Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #10 of 14 Hotels in Alba di Canazei
Price Range (Based on Average Rates): ££
Hotel Class:3 star — Alpstyle Hotel Albolina 3*
Number of rooms: 30
Official Description (provided by the hotel):
L’Hotel Albolina Alpstyle è a conduzione famigliare e questo garantisce una particolare attenzione a tutto il Vostro soggiorno, dall’arrivo alla partenza. L’hotel è decorato con cura ed attenzione ai dettagli, l’arredamento in legno vi avvolgerà con il suo delicato profumo naturale ed i vari locali dell’hotel vi faranno conoscere lo stile e la tradizione ladina, fortemente ancorata in tutte le famiglie della Val di Fassa. L'hotel dispone di una sala ristorante dove poter assaggiare prelibati piatti della tradizione trentina. Inoltre, per gli amanti del vino, l'hotel Albolina Alpstyle ha una rifornita cantina.All'interno della struttura è presente un'area benessere con saune, bango turco, docce aromatiche e idromassaggio, un luogo ideale per rilassarsi completamente. E per tenersi in forma anche in vacanza l'hotel mette a disposizione dei clienti una palestra atrezzata. Per chi volesse maggiore libertà, ci sono anche gli appartamenti, spaziosi monolocali, bilocali e trilocali dove poter passare una vacanza insieme agli amici o alla famiglia. Una cucina nazionale ed internazionale, che non dimentica però le proprie tradizioni, infatti, all'Hotel Albolina Alpstyle potrete ritrovare i sapori della tradizione ladina di una volta. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with TripOnline SA and Booking.com so you can book your Alpstyle Hotel Albolina reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Alpstyle Hotel Albolina Canazei, Italy - Alba Di Canazei

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing