We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“La gestione famigliare in Romagna non sbaglia”
Review of Hotel Caesar

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 5 more sites!

• Swedish first
  • Turkish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travellers also viewed these Cesenatico hotels
0.6 mi away
Hotel Tiffany&Resort
#37 of 190 in Cesenatico
225 reviews
Show Prices

Been to Hotel Caesar? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Caesar

Property: Hotel Caesar
Address: Viale Giosue' Carducci 290, 47042, Cesenatico, Italy
Region: Italy > Emilia-Romagna > Province of Forli-Cesena > Cesenatico
Amenities:
Bar / Lounge Beach Fitness Centre with Gym / Workout Room Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Shuttle Bus service Suites Swimming Pool Airport Transportation
Hotel Style:
Ranked #11 of 190 Hotels in Cesenatico
Price Range (Based on Average Rates): ££
Hotel Class:4 star — Hotel Caesar 4*
Number of rooms: 51
Official Description (provided by the hotel):
L'impegno dedicato alla tua soddisfazione e la cura per cio che mangerai, non ci rende molto diversi da quello che la tua famiglia ha sempre fatto per te. L'Hotel Caesar sara la tua casa a Cesenatico. Le nostre proposte culinarie, grazie alla curata selezione dei prodotti, vi delizieranno durante il vostro soggiorno. Un Menu con ampia scelta, pesce sempre previsto, menu vegetariani e vegani, varieta dolci e di pane tutto rigorosamente fatto in casa. La nostra prima colazione propone calde brioches, torte, crostate, ciambelle e biscotti fatti in casa. Vasta scelta di prodotti alternativi per intolleranze e diete particolari. Tutte le pietanze salate tra cui, diverse varieta di formaggi, uova sode, frittata, bacon, wurstel, salsiccia e molto altro. L'Hotel Caesar offre ai propri ospiti gli ambienti ideali per lo svago e il relax:- 3 Piscine riscaldate (min 27°)- Ristorante climatizzato con vista panoramica- American bar con tavoli sulla passeggiata del lungomare- Parcheggio interno video sorvegliato- Free Wi Fi- Check out lungo- Merenda pomeridiana- Trasferimenti da/per gli aeroporti di Forli e Rimini- Servizio biciclette- Gli animali sono ospiti graditi e ben accetti. Tanti piccole attenzione per i bambini:- Cucinetta a disposizione delle mamme- Orari flessibili per i loro pasti- Area giochi attrezzata (recintata)- Baby Club 6 giorni a settimana- A disposizione passeggini. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Booking.com, Travel Republic (UK), Agoda and Hotels.com so you can book your Hotel Caesar reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing