We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Quello che cercavo”

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 10 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveller tips help you choose the right room.   Room tips (2)
Date | Rating
  • Dutch first
  • English first
  • French first
  • Italian first
  • Russian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Travellers also viewed these Forte Dei Marmi hotels
Hotel Bijou
#7 of 44 in Forte Dei Marmi
145 reviews
Show Prices

Been to Raffaelli Park Hotel? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Raffaelli Park Hotel

Property: Raffaelli Park Hotel
Address: Via Giuseppe Mazzini 37, 55042 Forte Dei Marmi, Italy (Formerly BEST WESTERN Raffaelli Park Hotel)
Region: Italy > Tuscany > Province of Lucca > Forte Dei Marmi
Amenities:
Bar / Lounge Beach Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Restaurant Room Service Shuttle Bus service Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Price Range (Based on Average Rates): ££
Hotel Class:4 star — Raffaelli Park Hotel 4*
Number of rooms: 29
Official Description (provided by the hotel):
Se cercate un hotel in Versilia in cui oltre alla bellezza ed alla varietà del territorio possiate trovare un ambiente tranquillo e confortevole, il Raffaelli Park, albergo 4 stelle a Forte dei Marmi, è la location ideale per voi. Le vacanze presso il nostro hotel in Versilia potranno essere allietate dalle mille attività che vi proporremo nel giardino di quasi 3.000 mq che circonda il BEST WESTERN Raffaelli Park Hotel, con lo sport presso il Raffaelli Country Club con campi da tennis, piscina e palestra Tecnogym, oppure in assoluto relax distesi al sole con la possibilità di affittare ombrelloni e tende presso gli stabilimenti balneari convenzionati, situati a soli 100 mt. dall'albergo. Wifi gratutio in tutto l'hotel. Nella camere oltre al minibar, e alla climatizzazione individuale un ampio TV 32'' è completo del pacchetto Premiun cinema Premium calcio e bambini, oltre a numerosi canali tv stranieri.Dalla primavera all'autunno, è possibile passare piacevoli momenti al Ristorante del Raffaelli Park Hotel "La Taverna Toscana" a Forte dei Marmi, dove gustare succulenti piatti di cucina tipica Toscana ed internazionale, abbinati ad ottimi vini della fornitissima cantina. Il Ristorante a Forte dei Marmi, forte di un'esperienza trentennale offre la possibilità di creare menù dedicati, menù a tema, cene di gala, buffet. Un riguardo particolare per chi ha esigenze dietetiche e menu speciali per "bambini". Grandi case vinicole e molte riserve costituiscono l'ampia varietà di vini offerta dall'albergo. I migliori vini della Toscana sono tutti rappresentati per soddisfare le richieste dei Nostri Ospiti.Gli ospiti dell'Hotel possono usufruire del Ristorante in regime di mezza Pensione, Pensione completa o alla carta. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Evoline ltd, HotelQuickly and Cancelon so you can book your Raffaelli Park Hotel reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Best Western Forte Dei Marmi
Forte Dei Marmi Best Western
Raffaelli Park Hotel Forte Dei Marmi, Italy - Tuscany

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing