We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Bello e direttamente sul mare”
Review of Hotel Londra

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 1 more site!

• Italian first
  • Russian first
  • Spanish first
Any
Hotels you might also like...
Travellers also viewed these Milano Marittima hotels
Rouge Hotel International
#14 of 134 in Milano Marittima
373 reviews
Show Prices

Been to Hotel Londra? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Londra

Property: Hotel Londra
Address: XVI Traversa, 16, Milano Marittima, Cervia, Italy
Region: Italy > Emilia-Romagna > Province of Ravenna > Cervia > Milano Marittima
Amenities:
Bar / Lounge Beach Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Restaurant Room Service
Hotel Style:
Ranked #15 of 134 Hotels in Milano Marittima
Price Range (Based on Average Rates): £
Hotel Class:4 star — Hotel Londra 4*
Number of rooms: 53
Official Description (provided by the hotel):
Hotel a 4 stelle situato direttamente sul mare ed a 100 metri dall'Anello del Pino, una delle aree piu verdi della "citta giardino". L'hotel Londra, restaurato di recente, dispone di 55 camere dotate di balcone, aria condizionata, tv satellitare, telefono diretto, frigobar,cassaforte elettronica e WI FI. I bagni sono spaziosi e dotati di box doccia ed asciugacapelli. Wi-Fi in tutta la struttura. Internet - Point situato nella zona Bar, ampio giardino e parcheggio privato. Suggestivo e il ristorante panoramico con vista diretta sul mare adriatico. La nostra cucina di tipo Internazionale si affianca a quella Nazionale con varie proposte e pietanze curate nei minimi dettagli.Il punto di forza della nostra struttura e sicuramente la posizione, l'essere situati di fronte al mare con accesso diretto alla spiaggia fa dell'hotel Londra un luogo sicuro dove i bambini possono correre anche da soli, senza attraversare strade, senza incontrare pericoli.A solo 150 mt. Del mare l'Anello del Pino e un'isola felice dove regna la tranquillita ed il silenzio della natura. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, TripOnline SA, Odigeo, Travel Republic (UK) and Priceline so you can book your Hotel Londra reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing