We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Bel villaggio, ottima posizione”
Review of Green Park Village

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 5 more sites!

• Cleanliness
Date | Rating
  • Italian first
Any
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Vieste
0.8 mi away
Baia Santa Barbara
#4 of 30 in Rodi Garganico
468 reviews
Show Prices

Been to Green Park Village? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Green Park Village

Property: Green Park Village
Address: Contrada Santa Lucia | Peschici Km. 4, 71019, Vieste, Italy
Region: Italy > Puglia > Province of Foggia > Vieste
Amenities:
Bar / Lounge Beach Beverage Selection Free Parking Children Activities (Kid / Family Friendly) Kitchenette Restaurant Shuttle Bus service Swimming Pool Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #72 of 124 Speciality Lodging in Vieste
Price Range (Based on Average Rates): ££
Hotel Class:4 star — Green Park Village 4*
Number of rooms: 116
Official Description (provided by the hotel):
Il Green Park Village e un'oasi di relax e divertimento dove poter trascorrere una vacanza indimenticabile. Situato in Puglia nel cuore del Gargano in una splendida baia raggiungibile con attraversamento stradale a soli 150 metri dal mare in una delle spiagge sabbiose piu grandi della zona (circa 5 Km.) Delimitata da scogli dista a soli 4 km dal centro abitato, sulla litoranea Vieste-Peschici. Il villaggio di nuova realizzazione e dotato di molti comfort tra cui piscina con cascata ed idromassaggio, campo polivalente illuminato tennis\calcetto\pallavolo in erba sintetica, animazione, baby-club 3/8 anni, anfiteatro per serate danzanti e spettacoli organizzati, parco giochi per bambini, bar, sala TV, parcheggio auto interno, supermercato adiacente. Nelle immediate vicinanze pista kart, noleggio Quod per escursioni, ristorante/pizzeria e maneggio. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Hotels.com, Priceline and Booking.com so you can book your Green Park Village reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing