We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Soggiorno da favola”
Review of Residenza Nazareth

We can't find prices for this accommodation
Our online travel partners don't provide prices for this accommodation, but we can search other options in Viterbo
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy

Date | Rating
  • French first
  • Italian first
Any
Hotels you might also like...
Travellers also viewed these Viterbo hotels
2.0 mi away
B&B Medieval House
#2 of 92 in Viterbo
5.0 of 5 bubbles 422 reviews
Show Prices

Been to Residenza Nazareth? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Residenza Nazareth

Property: Residenza Nazareth
Address: Via San Tommaso 26/30, 01100, Viterbo, Italy
Region: Italy > Lazio > Province of Viterbo > Viterbo
Amenities:
Business Centre with Internet Access Free Breakfast Free Parking Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #9 of 40 Speciality Lodging in Viterbo
Number of rooms: 47
Official Description (provided by the hotel):
La "RESIDENZA NAZARETH" La Residenza, fresca di ristrutturazione, pur situata nel centro del Quartiere Medievale di San Pellegrino,vanta ampi spazi interni e un parco privato dove e' possibile passeggiare e risallassarsi tra alberi secolari e da frutto ammirando la bellezza di alcuni tra i più rappresentativi monumenti di Viterbo. La Residenza e' organizzata per offrire all'ospite l'opportunità di soggiornare in un ambiente accogliente, silenzioso, sereno, dove i valori umani, cristiani e di fede che si vivono, coniugano perfettamente con gli interessi archeologici e culturali del luogo. La centralità della Residenza Nazareth non risente assolutamente del frastuono e della freneticità del centro storico. Le camere, tutte molto tranquille e silenziose e tutte con bagni interni, hanno un arredamento nuovo, sobrio e funzionale, adatto a qualsiasi necessità e che rispetta il carattere di semplicità insito del carisma delle Piccole Suore della Sacra Famiglia. I confort che offriamo c'e' un televisore lcd da 26" , scrivania, phon e materiale di cortesia composto da saponetta, shampoo, cuffia e bicchiere. Wi fi gratuito ... more   less

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing