We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“un B&B che merita le stelle”
Review of Al Pic de Corone

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
Al Pic de Corone

• Italian first
  • Portuguese first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Terzo d'Aquileia
1.9 mi away
Alla Basilica
#2 of 9 in Aquileia
95 reviews
Show Prices

Been to Al Pic de Corone? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Al Pic de Corone

Property: Al Pic de Corone
Address: Via Eugenio Curiel 39/A, 33050 Terzo d'Aquileia, Italy
Region: Italy > Friuli Venezia Giulia > Province of Udine > Terzo d'Aquileia
Amenities:
Free Breakfast Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Airport Transportation
Hotel Style:
Ranked #1 of 1 B&Bs / Inns in Terzo d'Aquileia
Price Range (Based on Average Rates): £
Number of rooms: 3
Official Description (provided by the hotel):
Al "Pic de Corone" nasce dalla ristrutturazione della stalla di una delle piu vecchie abitazioni di Terzo d' Aquileia. A disposizione degli ospiti ci sono tre comode camere doppie ciascuna con bagno privato (a richiesta possibilita letto aggiuntivo), ampia sala colazioni e relax, giardino e palestra attrezzata. Ideale per chi viene in vacanza o si sposta per lavoro. La posizione centrale permette di raggiungere, in tempi brevi, diversi siti interessanti del Friuli Venezia Giulia: Aquileia, Palmanova, Grado, Cividale, Udine, Trieste. Per gli appassionati della bicicletta o delle passeggiate e disponibile una rete di piste ciclabili, in particolare si puo raggiungere Grado passando per Aquileia. Particolare attenzione ai nostri vini (refosco, cabernet, friulano, merlot, picolit ecc.) E cucina locale che offrono un'infinita di possibilita con specialita tipiche e semplici della nostra regione (frico, salame con l'aceto, cotechino con brovada ecc.) Al "Pic de Corone" e l'abitazione di Daniele (appassionato di cucina), Nadia (l'artista di casa, pittrice e decoratrice di maioliche e ceramiche), il figlio Davide (tennista e istruttore federale F.I.T.), I cani Pepe e Luna. L'abitazione dispone di camere climatizzate con bagno privato arredate in stile classico, ampia sala per le vostre colazioni, giardino, parcheggio interno, tv, wi-fi, uso gratuito bicicletta. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Booking.com, Priceline and Studio Scivoletto S.r.l. so you can book your Al Pic de Corone reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing