We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:

“Ottimo hotel!”

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 8 more sites!

• Rooms
  • Service
  • Value
  • Cleanliness
Traveller tips help you choose the right room.   Room tips (10)
Date | Rating
  • Russian first
  • Spanish first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Sant'Angelo
3.0 mi away
4.5 of 5 bubbles 1,530 reviews
3.6 mi away
Garden & Villas Resort
Show Prices

Been to Hotel Residence Sant'Angelo? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Residence Sant'Angelo

Property: Hotel Residence Sant'Angelo
Address: Via Provinciale Succhivo Sant'Angelo 49, 80070 Sant'Angelo, Serrara Fontana, Isola d'Ischia, Italy
Region: Italy > Campania > Province of Naples > Isola d'Ischia > Serrara Fontana > Sant'Angelo
Amenities:
Bar / Lounge Free High Speed Internet ( WiFi ) Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Swimming Pool
Hotel Style:
#1 Family Hotel in Sant'Angelo
#1 Best Value Hotel in Sant'Angelo
#1 Romantic Hotel in Sant'Angelo
Price Range (Based on Average Rates): £
Hotel Class:3 star — Hotel Residence Sant'Angelo 3*
Number of rooms: 21
Official Description (provided by the hotel):
L' Hotel Residence Sant' Angelo sorge in uno dei punti piu suggestivi dell'Isola d'Ischia. Dalla sua bellissima terrazza Bar si puo ampiamente ammirare il pittoresco paesino con il suo incantevole porticciolo. Alcuni mini appartamenti e camere godono della stessa vista sul mare e sono tutti finemente arredati con angolo cottura e servizi per assicurare il massimo confort.L' Hotel S.Angelo ha un'ubicazione privilegiata in quanto lo si raggiunge con la macchina, ma nello stesso tempo e vicinissimo sia al pittoresco paesino cui si accede facilmente a piedi, sia alla bella spiaggetta di Cava Grado alla quale e collegato direttamente da una discesa a mare piu scalini; sia ai campi da tennis a 100 metri; sia a due parchi termali distanti pochi metri. Inoltre, anche se la distanza e brevissima, c'e un servizio trasporto persone da e per le terme. A circa 300 metri dall'Hotel Sant'Angelo c'e la spiaggia, pulita e curata, Barbara Beach e a 800 metri la spiaggia Banana Beach.La grande terrazza bar, il solarium con piscina e idromassaggio, la mini piscina coperta con trenta punti d'idromassaggio, la nostra salutare acqua calda, il panorama incomparabile, fanno di questo Hotel Residence a Sant'Angelo uno dei posti piu esclusivi dell'isola, dove si puo godere una vacanza romantica, riservata e tranquilla. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Priceline, Travel Republic (UK), Odigeo, Agoda, HostelWorld, HRS and Evoline ltd so you can book your Hotel Residence Sant'Angelo reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Hotel Residence Sant'Angelo Isola D'Ischia, Italy

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing