We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:
The latest reviews. The lowest prices. The perfect place to shop for hotels.

“Beautiful & tasty”
5 of 5 bubbles Review of Bakery Art

Bakery Art
Ranked #32 of 132 Restaurants in Agropoli
Certificate of Excellence
Cuisines: Bar, Cafe
Description: Siamo una Pasticceria Artigianali a conduzione familiare.Bakery Art propone una vasta gamma di prodotti Artigianali Dolci e Salati, dalla classica pasticceria Nazionale a quella Internazionale, tutto rigorosamente prodotto utillizzando materie prime di ottima qualita. Dalla pasticceria da te, lo sciu, alle torte per finire al cake design. Stesso discorso per la panificazione: il nostro prodotto di riferimento e la focaccia Genovese prodotto tipico di Genova, citta dalla quale proveniamo. Focaccia al formaggio, Farinata, Salatini-rustici, Pizza, Marinarette, e torte salate... E molto altro!! Realizziamo i vostri sogni culinari.Potrete consumare i nostri prodotti anche all interno di Bakery Art comodamente seduti usufruendo gratuitamente delle postazioni interntet messe a disposizione per i nostri clienti e accompagnando la degustazione con un ottimo caffe o bevanda grazie al nostro servizio bar caffetteria.Vi consigliamo di provare le nostre colazioni CORNETTO,GIRELLA,OLANDESINE GRAFFE SFOGLIATELLEVi aspettiamo
Restaurant details
common_n_restaurant_reviews_1bd8 13 helpful votes
“Beautiful & tasty”
5 of 5 bubbles Reviewed 19 April 2014

This place was a highlight for us, for 3 main reasons:
1) It's a beautiful little place in an excellent location.
2) The person behind the counter (which we took to be the pastry chef herself but now realize we may have been wrong) was really friendly & spoke English, not a simple thing in these parts of Italy.
3) We tried a few items, all were absolutely excellent & tasty.

We loved it!

• Visited April 2014
    • Value
    • Atmosphere
    • Service
    • Food
2 Thank Ido I
This review is the subjective opinion of a TripAdvisor member and not of TripAdvisor LLC
Write a Review

• Any
English first

Travellers who viewed Bakery Art also viewed

Agropoli, Province of Salerno

Been to Bakery Art? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Owners: What's your side of the story?

Claim Your Listing