We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.We support the following browsers:

“Ottimo rapporto prezzo / qualità”

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 3 more sites!

Date | Rating
  • Dutch first
  • Italian first
Any
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Massa Lombarda
Sul Bacino
#1 of 1 in Massa Lombarda
19 reviews
Show Prices

Been to Hotel Residence Selice Romagna? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Hotel Residence Selice Romagna

Property: Hotel Residence Selice Romagna
Address: Via Maestri del Lavoro 3, 48024 Massa Lombarda, Italy
Region: Italy > Emilia-Romagna > Province of Ravenna > Massa Lombarda
Amenities:
Free High Speed Internet ( WiFi ) Free Parking Kitchenette Pets Allowed ( Dog / Pet Friendly ) Room Service Suites Wheelchair access
Hotel Style:
Ranked #1 of 2 Hotels in Massa Lombarda
Price Range (Based on Average Rates): £
Hotel Class:3 star — Hotel Residence Selice Romagna 3*
Number of rooms: 104
Official Description (provided by the hotel):
Questo confortevole hotel residence 3 stelle ubica 8 minuti dall'uscita del casello di Imola, è disposto su tre piani, è servito da un ascensore e dispone di camere per disabili. Il Residence Hotel Selice Romagna possiede un ampio parcheggio recintato e chiuso di notte da un cancello automatico. Tutte le 108 unità dell'Hotel Residence Selice Romagna sono di diverse tipologie per garantire ai propri ospiti un'ampia gamma di soluzioni con l'obiettivo di soddisfare tutte le esigenze: soggiorni per famiglie, turismo d'affari, un breve week end, lunghe permanenze di una settimana e oltre. Le camere sono dotate di ogni comfort, TV led satellitare, internet wi-fi senza limiti, frigo con frezer grande, telefono, aria condizionata, cassaforte, angolo cottura a scomparsa, bagno con cabina doccia e bagno con vasca, phon, parcheggio gratuito, ampio giardino. Ogni arredo è scelto con la massima cura per soddisfare ogni esigenza dei nostri clienti. La posizione strategica in cui è collocato rende l'Hotel Residence Selice Romagna la soluzione ideale per arrivare a Imola centro in 7 minuti, Bologna centro in soli 20 minuti, Ravenna in 30 minuti, Rimini in 45 minuti, Brisighella (borgo medioevale) in 30 minuti, centro di riabilitazione Montecatone in 13 minuti. Inoltre la nostra posizione geografica permette ai turisti muniti di auto di visitare le più importanti città d'arte del bel paese, Ferrara si trova a 45 minuti, Venezia si trova 1 ora e 45 minuti, Padova a 1 ora e 20 minuti, Firenze a 1 ora e 35 minuti.ato ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Hotels.com and Booking.com so you can book your Hotel Residence Selice Romagna reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing