We noticed that you're using an unsupported browser. The TripAdvisor website may not display properly.
We support the following browsers:
The latest reviews. The lowest prices. The perfect place to shop for hotels.

“Giornata da incubo.” 1 of 5 bubbles
Review of Camping Al Yag

Best prices for -
Check In dd/mm/yyyy Check Out dd/mm/yyyy
Prices are for 1 room, 2 adults
Show Prices
Compare best prices from top travel sites
and 4 more sites!

• French first
  • Italian first
  • Any
English first
Hotels you might also like...
Also consider these accommodations in or near Acireale
20.1 mi away
Camping Lilybeo Village
#3 of 41 in Marsala
4.5 of 5 bubbles 99 reviews
Show Prices

Been to Camping Al Yag? Share your experiences!

Write a Review Add Photos & Videos

Additional Information about Camping Al Yag

Property: Camping Al Yag
Address: Via Altarellazzo 34 | Pozzillo Di Acireale, 95024, Acireale, Sicily, Italy
Region: Italy > Sicily > Province of Catania > Acireale
Price Range (Based on Average Rates): £
Hotel Class:3 star — Camping Al Yag 3*
Number of rooms: 16
Official Description (provided by the hotel):
Il Parco Vacanze Al Yag si trova a Pozzillo di Acireale, un piccolo borgo marinaro che si affaccia sul mar Ionio. Il Parco gode di una posizione privilegiata per scoprire una delle più affascinanati isole del Mediterraneo, la Sicilia. Terra ricca di contrasti, caratterizzata da un ambiente naturale straordinariamente vario, in grado di offrire ai propri visitatori molteplici paesaggi ed atmosfere, grazie alla sua lussureggiante vegetazione, il mare cristallino, le coste che alternano spiagge dorate a scogliere selvagge e naturalmente l’Etna, il maestoso vulcano che in ogni epoca ha attratto innumerevoli viaggiatori. A vostra disposizione un’area, per cui al suo interno non mancherà il relax all’aria aperta, magari all’ombra di uno dei numerosi alberi di eucaliptus, eritrine e pini, o sdraiati in riva al mare a godere delle giornate assolate e di un tuffo tra le acque cristalline del nostro mare. Inoltre, volendo, non avrete sicuramente tempo per annoiarvi, grazie alle numerose attività organizzate, ma anche per il piacere di scoprire le nostre attrezzature, quali piscina con idromassaggio, campo da calcio, campo da beach volley, campo da bocce, discoteca e tanto altro ancora. Il Parco offre come soluzione di soggiorno le Case Mobili. ATTENZIONE : il camping è aperto unicamente nella stagione estiva, dal 15 giugno al 15 settembre. ... more   less
Reservation Options:
TripAdvisor is proud to partner with Expedia, Hotels.com, HostelWorld and PitchUp so you can book your Camping Al Yag reservations with confidence. We help millions of travellers each month to find the perfect hotel for both holiday and business trips, always with the best discounts and special offers.
Also Known As:
Camping Al Yag Acireale, Province Of Catania, Sicily

Is This Your TripAdvisor Listing?

Claim Your Listing